3. FINANCIRANJE

3.1. Kako se financiraju Tematske mreže?

U ovom pozivu postoje dva različita modela financiranja Tematskih mreža, ovisno o odabranom cilju.

Za ciljeve 1.2 IKT za vodnu učinkovitost, 2.6 Statistički podaci o aktivnostima digitalizacije kulturne baštine, 3.2a) Nadogradnja usluga u eZdravstvu, 3.4 Pomoćne tehnologije i portal za dostupnost i 5.3 Sveobuhvatni ID, maksimalno učešće Zajednice ovisi o dvije varijable: trajanju  mreže i broju  uključenih sudionika. Iznos se izračunava prema sljedećoj shemi prikazanoj u tablici 1.:



U praksi uzmite kao primjer prijedlog za Tematsku mrežu s 15 sudionika (uključujući koordinatora) koji rade 2 godine. Ukupni iznos izračunava se na sljedeći način prikazan u tablici 2.:

Tablica 2.
 

Ako bi u gornjem primjeru 2-godišnje Tematske mreže trajanje bilo 2 i pol godine, faktor množenja bio bi 2,5, prema čemu bi ukupni financirani iznos bio 392.500 €.

Uzimajući kao još jedan primjer 1 ½ godišnju Tematsku mrežu s 25 sudionika (uključujući i koordinatora), ukupni financirani iznos (od 370.500 €) izračunava se na sljedeći način:

  • Paušal za koordinatora za koordiniranje: (10 * 3000 € + 10 * 2.000 € + 5 * 0 €) * 1,5 godina
  • Paušal za ostale korisnike: (24 * 3000 €) * 1,5 godina
  • Paušal za sve korisnike za putovanja: (25 * 5000 €) * 1,5 godina
 

Za ciljeve 2.1 Koordiniranje Europeane i 3.2b) Podrška inicijativi EU-a za upravljanje eZdravstvom, financiranje će se temeljiti na opravdanim troškovima. Prihvatljivi izravni troškovi koordinatora su troškovi za koordinaciju i vođenje mreže, uključujući putne troškove i troškove smještaja, kao i troškove osoblja nastale pri razradi očekivanih rezultata projekta. Ostali korisnici, osim koordinatora, strogo su
ograničeni na putne troškove i troškove smještaja, kao i troškove osoblja nastale pri razradi očekivanih rezultata projekta. U izravnim troškovima Zajednica financijski sudjeluje s do 100% opravdanih troškova.

Nadoknada neizravnih troškova obuhvaća za svakog korisnika, uključujući koordinatora, jedinstvenu stopu od 7% izravnih prihvatljivih troškova, isključujući troškove podugovaranja

3.2. Kako sudionici Tematske mreže prijavljuju svoje troškove?

To ovisi o primijenjenom modelu financiranja.

Tematske mreže koje u ciljevima koriste shemu jedinstvene stope / paušalnog iznosa koja je prva prethodno opisana izvještavaju o troškovima na temelju aktivnosti, a ne troškova. Nijedan sudionik nema obvezu prijaviti troškove - niti će biti obvezno da neovisni revizor potvrdi troškove. U osnovi, isplata sredstava temelji se na odobrenju periodičkih izvještaja (uključujući i završna izvješća) i rezultata, kao što je predviđeno u Prilogu I. "Opis radova' uz projekt.

Ciljevi kod koji se koristi shema financiranja opravdanih troškova, koja je gore opisana kao druga po redu, detaljno prijavljuju svoje opravdane troškove na isti način kao i sudionici pilot projekata A, pilot projekata B ili projekata Mreže najbolje prakse.

3.3. Mogu li tijela javne uprave sudjelovati bez traženja nadoknade troškova?

Ugovorom o bespovratnim sredstvima može se dozvoliti korisniku, koji to želi, da sudjeluje bez nadoknade troškova.

3.4. Kako se u okviru projekta naplaćuju neizravni troškovi?

Budući da se mreža financira po jedinstvenoj stopi / kao paušalni iznos, ne mogu se naplatiti neizravni troškovi.

3.5. Koje će se aktivnosti financirati u okviru Tematske mreže?

Mreža najbolje prakse trebala bi uključivati kombinaciju funkcija stvaranja konsenzusa i osvješćivanja unutar mreže uz sveobuhvatnu provedbu u realnim uvjetima vezanim uz jednu ili više konkretnih specifikacija ili standarda. Molimo vas da ponovno proučite poglavlje „Uvjeti i karakteristike“ U Radnom programu ICT PSP-a kako biste dobili informacije o cilju uz koji je vaš prijedlog vezan.

Doprinos Zajednice predstavlja subvenciju mreži i nije mu svrha pokriti troškove naznačene u planu rada mreže; posebice obuhvaća dodatne troškove koordiniranja i vođenja mreže.

Tipične aktivnosti koje obuhvaća Tematska mreža:

  • Organiziranje i sudjelovanje na sastancima, konferencijama, seminarima, simpozijima i radionicama
  • Pisanje izvješća, akcijskih planova, metodologija, smjernica, politika
  • Aktivnosti razglašavanja
  • Sve druge aktivnosti koje su izravno povezane s provedbom mreže.

Također su pokriveni svi troškovi koordinacije mreže, uključujući operativno i financijsko upravljanje,
organizacija i pružanje logističke podrške za sastanke mreže te organiziranje komunikacije projekta s partnerima mreže i javnošću općenito.

Pogledajulte odlomak "Uvjeti i karakteristike" u radnom programu za ICT PSP cilj kojim se bavi Vaš prijedlog.