- Objavljeno: 04.07.2019.
U sklopu projekta e-Poslovanje organizirana radionica za predstavnike središnjih državnih tijela
Svrha edukacijske radionice je upoznati sudionike s osnovnim konceptom platforme e-Poslovanje za pružanje javnih elektroničkih usluga poslovnim subjektima
Sudionike je pozdravila državna tajnica Katica Prpić istaknuvši kako je upravo Ministarstva uprave, uz brojne druge aktivnosti, nadležno za razvitak informacijskog sustava državne uprave.„Republika Hrvatska je donošenjem strateškog okvira za modernizaciju javne uprave pokazala ozbiljno nastojanje da kroz optimizaciju i modernizaciju poslovnih procesa, osobito onih koji se odnose na pružanje javnih usluga građanima i poslovnim subjektima, podigne njihovu kvalitetu“, istaknula je državna tajnica Prpić.
Pojasnila je kako se to prvenstveno odnosi na racionalizaciju troškova (kako za pružatelje, tako i za primatelje usluga), smanjenje vremena potrebnog za pružanje usluga te povećanje pristupačnosti uslugama javnopravnih tijela.
Pomoćnica ministra Zrinka Bulić ukratko se osvrnula na aktivnosti Ministarstva uprave vezane uz državnu informacijsku infrastrukturu i modernizaciju poslova javne uprave primjenom informacijsko-komunikacijske tehnologije.
Ministarstvo uprave započelo je u 2018. godini s projektom e-Poslovanje kao jedinstvenim mjestom pristupa javnim uslugama za poslovne subjekte. Projekt će omogućiti jedinstveni pristup elektroničkim uslugama za poslovne korisnike, preuzimanje dokumentacije na svom računalu, npr. potrebnih dokumenata iz porezne uprave, zdravstvenog osiguranja i mirovinskog sustava. Za uspostavu sustava i trogodišnji projekt predviđeno je 50,98 milijuna kuna, od čega su do 85% bespovratna sredstva iz Europskog socijalnog fonda.
Radionicu je organiziralo Ministarstvo uprave u suradnji s partnerima Financijskom agencijom i Agencijom za podršku informacijskim sustavima i informacijskim tehnologijama d.o.o. - APIS IT d.o.o.