Dana 6. listopada 2021. časopis Suvremena trgovina i Hrvatska gospodarska komora organizirali su u Zagrebu 33. konferenciju MAGROS 2021. "Do uspjeha kroz promjene poslovnih modela – Novi odnosi potrošača i trgovine"
Ovogodišnja konferencija bila je usmjerena na promidžbu e-trgovine. Pandemija koronavirusa unijela je mnogobrojne promjene ne samo u tokove poslovanja, već i u način života, što se posebno snažno osjeća upravo u trgovini gdje je dodir potražnje i potrošnje najneposredniji. Stoga su i promjene možda najsnažnije izražene upravo na tom području. Konferencija MAGROS 2021 se bavila temama koje ponajviše odražavaju te promjene. Pandemijska ponašanja potrošača vjerojatno će se odraziti na nekoliko ključnih aspekata potrošačkog života. Teme koje su obrađene kroz uvodna izlaganja i dva panela bile su polarizacija potrošnje, promjene u potražnji, novi zahtjevi potrošača i promjene u ponašanju, novi uvjeti rada u maloprodaji, e-trgovina i druge.
Državni tajnik je naglasio kako su generalni benefiti korištenja e-usluga za poslovne korisnike ušteda vremena i obavljanje poslova s udaljenih mjesta u bilo koje vrijeme. "U fazi razvoja našeg projekta e-Poslovanje vodimo se spremnošću institucija da ponude svoje usluge u digitalnom obliku, no nakon što se kroz projekt uspostave svi moduli svakako ćemo raditi na tome da ponudimo kvalitetnije usluge poslovnim subjektima kroz portal e-Građani", zaključio je državni tajnik Gršić.
Fotografija: Miro Martinić
Pisane vijesti